Welkom op de website van Fysiotherapiepraktijk Streefkerk. Fysiotherapie Streefkerk bestaat sinds 1972 en is inmiddels een begrip in Streefkerk en omstreken. De praktijk is gevestigd in het voormalige “Groene Kruis gebouw”, Burgemeester Dekkingstraat 22 te Streefkerk.

De praktijk beschikt over een moderne oefenzaal en 2 afzonderlijke behandelruimten.

Fysiotherapie Streefkerk draagt graag een steentje bij aan uw gezondheid. Wij vinden het belangrijk dat u (pijn)vrij kunt bewegen op het werk, tijdens het sporten en tijdens uw dagelijkse bezigheden. We werken nauw samen met andere disciplines: huisartsen,ergotherapeuten, diëtiste en verloskundige. Zodoende kunnen wij u “zorg op maat bieden”.

Al onze fysiotherapeuten zijn ingeschreven in het Centraal Kwaliteitsregister van het Koninklijk Genootschap voor Fysiotherapie (KNGF). Fysiotherapiepraktijk Streefkerk is lid van het KNGF en conformeert zich aan de klachtenregeling van het KNGF. Wij houden zeer regelmatig anoniem tevredenheidonderzoek onder onze cliënten. De gegevens worden verzameld en opgeslagen en vormen de basis voor continue kwaliteitsverbetering.

Expertise:

• Fysiotherapie